Terug in Nederland - Reisverslag uit , van robbertsuriname - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit , van robbertsuriname - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2005 | ,

Hallo mensen,

Vandaag ben ik teruggekomen in Nederland. De laatste dagen een heerlijke tijd gehad op Aruba en mijn laatste duiken voor mijn advanced cursus in Curacao. Zondag vertrek ik nog een weekje met Ilse naar Tsjechie, waar we gaan genieten van het landal Marino Lipno park.

  • 13 Augustus 2005 - 08:15

    Corrie De Zwart:

    Jan en ik wensen je heel veel plezier in Tsjechie.
    Daarna hopen we elkaar een keertje te zien. Groetjes en liefs.

    Corrie de Zwart

  • 13 Augustus 2005 - 10:05

    Marjet:

    Hey Rob,
    Heel veel plezier in Tsjechie. Ik hoop dat je een beetje kan genieten en uitrusten van al je ervaringen!
    xxxx

  • 13 Augustus 2005 - 18:54

    Elly De Zwart.:

    Hoi Robbert fijn dat je weer thuis bent,maar je gaat nu lekker een weekje naar Tsjechie.Geniet ervan en tot horens.
    Lieve groetjes Elly.

  • 14 Augustus 2005 - 09:15

    Rhode:

    Nou goed dat je er weer bent Robbert maar ja je gaat ook weer even weg maar je moet er goed van genieten en daarna zien we elkaar weer

    Groetjes van Rhode

  • 14 Augustus 2005 - 10:04

    Andrea Den Dulk:

    Robbert,
    Ik denk dat jullie al weg zijn,zag dit mailtje te laat,maar toch nog heel veel plezier in Tsjechie,samen met Ilse.
    Hoop je gauw te spreken of te zien.Groetjes Andrea en Koos.

  • 14 Augustus 2005 - 12:02

    Ben En Loes.:

    Fijne vakantie in Tsjechie samen.
    Groetjes en tot zondag !

  • 14 Augustus 2005 - 18:25

    Eline En Dick:

    Hallo Robbert en Ilse
    Naast het uitrusten wensen wij juliie veel sport plezier in Tsjechie. Hopelijk hebben jullie tijd om te wandelen, fietsen en kanoen of te raften. Geniet vooral van het mooie uitzicht

  • 15 Augustus 2005 - 18:43

    Martin En Lucy:

    Hallo Robbert,
    WELKOM THUIS!
    We zijn nu wel erg benieuwd naar Ilse......
    We hopen jullie binnenkort nog eens te ontmoeten.
    Veel plezier samen en we horen vast nog wel wat van jullie.
    Groetjes uit Schoorl

  • 21 Augustus 2005 - 10:56

    Robbert:

    Ik ben weer in Den Haag. Groeten Robbert

  • 21 Augustus 2005 - 20:42

    Ilse:

    Dankjewel Robbert,
    Ik heb een heerlijke week achter de rug. Het park is mooi, heel rustgevend en relaxed. Iedereen aan te raden!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 73734

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: