Oranjestad, 4 augustus 2005 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van robbertsuriname - WaarBenJij.nu Oranjestad, 4 augustus 2005 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van robbertsuriname - WaarBenJij.nu

Oranjestad, 4 augustus 2005

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2005 | Aruba, Oranjestad

Hallo Allemaal,

Inmiddels zit ik in Aruba bij een goede vriend van mij. Maximo heeft het prima voor elkaar en in zijn nieuwe hoge auto werd ik afgehaald van de airport. We zijn gelijjk uit eten gegaan waar ik ook kennis heb gemaakt met zijn vriendin. Een verliefd stelletje, die heel goed bij elkaar passen vind ik.

Ik logeer in een huis van een zus van zijn vriendin en disdag zijn er een aatal Alo studenten gekomen.

Oranjestad is erg touristsich, alles wordt zowel in dollars en florine aangegeven en het is superduur. Alles is Amerikaans georienteerd en grote cruise schepen doen het eiland dagelijjks aan. Een half uurtje internetten kost al zes dollar.

Onze gehuurde fort focus brengt ons overal naartoe op het eiland. vandaag zijn we naar de Aloe fabriek geweest en hebben daar een rondleiding gekregen.

Mijn tijd is op, tot later.

  • 04 Augustus 2005 - 19:01

    Vanes:

    Jesus man van Suriname naar Aruba jij gaat de hele wereld rond. Jij zit beter dan wij met regen hiero....Geniet van het mooie weer. Groetjes Vanes

  • 04 Augustus 2005 - 19:43

    Corrie De Zwart:

    Jij ziet wel heel veel van de wereld zeg. Ik hoop dat je het straks in ons kikkerlandje nog kan wennen.Geintje, Heel veel plezier en tot ziens.

  • 04 Augustus 2005 - 20:28

    Koopie:

    robbert geniet nog even want zodra je terug bent dan val je heel snel weer terug in je oude leventje en lijkt het helemaal niet of je weg bent geweest!
    kus marianne

  • 05 Augustus 2005 - 02:11

    Caroline:

    Haaa Robbert!!

    Doe Maximo de groetjes van mij!!

    Morgen vlieg ik vanuit het heerlijke Mexico weer terug naar Holanda...

    Spreek je daar weer! Nog mooie dagen.

    Kus

  • 11 Augustus 2005 - 14:11

    Bart:

    Hey kerel,

    Goede vlucht vanavond en houd je winterjas maar gereed! Het is koud, man. Wellicht kun je het goede weer meenemen, cya soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 73731

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: